De klant wilde een zogenaamde ‘impulsbak’, ook wel ‘promobak’, laten ontwikkelen om naast de andere snacks van het merk ook de beroemde Zwanworstjes in de kijker te zetten.
Het doel van de display was tweeledig: een compacte oplossing bieden die voldoende producten op een klein oppervlak kon opslaan, en die tegelijkertijd verschillende communicatiemogelijkheden bood.
Het permanent meubel moest geschikt zijn voor langdurig en intensief gebruik in de winkel.
KOZMOZ ontwikkelde een zelfdragende vloerdisplay die stevigheid en flexibiliteit combineert:
Dankzij een gestroomlijnd productieproces konden we in slechts zes weken een reeks van 150 exemplaren ontwerpen én produceren.
Dit project illustreert onze expertise op het vlak van duurzaam POS-materiaal dat optimale opslagmogelijkheden en een maximale zichtbaarheid voor het merk combineert. Een duurzame oplossing die al meerdere keren opnieuw werd geproduceerd om aan de groeiende vraag te voldoen.
Ontdek enkele inspirerende projecten!